[O1] Problem ze Skodą Octavią 1.9TDI 110KM - analiza logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • blantosz
    Classic
    • 2013
    • 5

    [O1] Problem ze Skodą Octavią 1.9TDI 110KM - analiza logów

    Zamieszczone przez Kiniu
    Żołnierze w boju ;-)
    Widac ze chlopaki ciezko maja na tej pustyni ha ha
  • Tireknie
    Classic
    • 2011
    • 12

    #2
    [O1] Problem ze Skodą Octavią 1.9TDI 110KM - analiza logów

    Witam,
    mam kilka problemów z moją Skodą Octavią I kombi. Silnik 1.9 TDI 110KM AHF - licznikowe 188 000 km. Komp - brak błędów.
    1. Podczas zapalania musi kilka razy (2-4) zakręcić zanim zapali - szczególnie jak silnik jest ciepły. Ostatnio kilka razy zdarzyło mi się, że po przejechaniu około 5 km zgasiłem auto następnie po około 10 minutach chciałem zapalić to miałem problem, rozrusznik kręcił a auto zapaliło dopiero za 3-4 podejściem. Co może być nie tak?
    2. Tydzień temu zdarzyło mi się raz, że po zapaleniu auta i przejechaniu około 3 km, auto momentalnie zgasło bez jakichkolwiek oznak (zasłabnięcie, przerywanie). Później nie mogłem przez chwile zapalić auta - rozrusznik kręcił, aż w końcu się udało i wszystko było ok. Błędów w kompie brak. Co mogło być przyczyną?
    3. Mam wrażenie, że autko jest delikatnie słabsze i że nie ma tych 110km (mam porównanie z dwóch wcześniejszych samochodów (Golf 3 1.9TDI 90KM, Golf 3 1.9TDI 90KM->110KM). Szczególnie wydaje mi się trochę za słaby w zakresie 1000 - 2000 obrotów. Załączyłem logi - czy może je ktoś zinterpretować i wypowiedzieć się czy coś jest nie tak?

    LOG-01-000-xxx-xxxstatyczny

    Saturday 23 July 2011 17:30:35
    038 906 018 GN 1.9l R4 EDC 0000SG 2163

    Group A: '000

    TIME
    MARKER STAMP
    0.00 43 106 0 28 98 201 64 139 126 127
    0.34 43 105 0 28 98 201 64 139 126 126
    0.70 43 104 0 28 98 201 64 139 126 127
    1.05 43 102 0 28 98 201 64 139 126 128
    1.42 43 105 0 28 98 201 64 139 126 129
    1.79 43 106 0 28 98 201 64 139 126 128
    2.15 43 104 0 28 98 201 64 139 126 128
    2.51 43 102 0 28 98 201 64 139 126 125
    2.89 43 102 0 28 98 201 64 139 126 126
    3.25 43 103 0 28 98 201 64 139 126 128
    3.63 43 102 0 28 98 201 63 139 126 127
    4.02 43 101 0 28 98 201 63 139 126 127
    4.46 43 101 0 28 98 201 63 139 126 126
    4.87 43 103 0 29 98 201 63 139 126 128
    5.27 43 105 0 28 98 201 63 139 126 125
    5.68 43 105 0 28 98 201 63 139 126 129
    6.08 43 105 0 28 98 201 63 139 126 127
    6.46 43 105 0 28 98 201 63 139 126 130
    6.83 43 107 0 28 98 201 63 139 126 126
    7.19 43 107 0 28 98 201 63 139 126 129
    7.55 43 103 0 28 98 201 63 139 126 126
    7.89 43 102 0 27 98 201 63 139 126 127
    8.27 43 101 0 28 98 201 63 139 126 124
    8.63 43 102 0 28 98 201 63 139 126 128
    8.97 43 105 0 28 98 201 63 139 126 129
    9.31 43 106 0 28 98 201 63 139 126 127
    9.66 43 101 0 28 98 201 63 139 126 129
    10.00 43 101 0 27 98 201 63 139 126 129
    10.34 43 103 0 28 98 201 63 139 126 125
    10.69 43 105 0 28 98 201 63 139 126 128
    11.05 43 108 0 28 98 201 63 139 126 127
    11.39 43 103 0 28 98 201 63 139 126 127
    11.75 43 102 0 28 98 201 63 139 126 125
    12.09 43 101 0 28 98 201 63 139 126 127
    12.46 43 107 0 28 98 201 63 139 126 130
    12.84 43 104 0 28 98 201 63 139 126 129
    13.20 43 105 0 28 98 201 63 139 126 128
    13.57 43 106 0 28 98 201 63 139 126 128
    13.95 43 107 0 28 98 201 63 139 126 128
    14.32 43 102 0 29 98 201 63 139 126 130
    14.68 43 103 0 28 98 201 63 139 126 127
    15.04 43 102 0 28 98 201 63 139 126 128
    15.38 43 102 0 28 98 201 63 138 126 129
    15.76 43 106 0 28 98 201 63 139 126 129
    16.11 43 105 0 28 98 201 63 138 126 126
    16.47 43 105 0 28 98 201 63 138 126 128
    16.85 43 101 0 28 98 201 63 138 126 129
    17.21 43 103 0 28 98 201 63 138 126 130
    17.58 43 105 0 28 98 201 63 138 126 128
    17.95 43 104 0 28 98 201 63 138 126 127
    18.33 43 105 0 28 98 201 63 138 126 124
    18.70 43 104 0 28 98 201 63 138 126 128
    19.05 43 103 0 28 98 201 63 138 126 126
    19.39 43 103 0 28 98 201 63 138 126 126
    19.75 43 103 0 28 98 201 63 138 126 127
    20.11 43 104 0 28 98 201 63 138 126 126
    20.48 43 107 0 28 98 201 63 138 126 126

    LOG-01-003-xxx-xxxstatyczny

    Saturday 23 July 2011 17:32:57
    038 906 018 GN 1.9l R4 EDC 0000SG 2163

    Group A: '003
    Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle
    TIME 861-945 240-340 240-340 4-84
    MARKER STAMP /min mg/R %
    0.00 903 EGR Off 415.0 0.0
    0.47 903 EGR Off 415.0 0.0
    0.89 903 EGR Off 420.0 0.0
    1.31 903 EGR Off 420.0 0.0
    1.72 903 EGR Off 420.0 0.0
    2.11 903 EGR Off 420.0 0.0
    2.51 903 EGR On 410.0 0.0
    2.90 903 EGR On 320.0 99.6
    3.29 903 EGR On 225.0 99.6
    3.68 903 EGR On 220.0 99.6
    4.09 903 EGR On 210.0 99.6
    4.49 903 EGR On 215.0 99.6
    4.91 903 EGR On 210.0 99.6
    5.33 903 EGR On 205.0 99.6
    5.74 903 EGR On 205.0 99.6
    6.16 903 EGR On 200.0 99.6
    6.58 903 EGR On 200.0 99.6
    6.99 903 EGR On 205.0 99.6
    7.39 903 EGR On 205.0 99.6
    7.81 903 EGR On 195.0 99.6
    8.21 903 EGR On 200.0 99.6
    8.60 903 EGR On 200.0 99.6
    9.02 903 EGR On 200.0 99.6
    9.44 903 EGR On 200.0 99.6
    9.85 903 EGR On 205.0 99.6
    10.26 903 EGR On 200.0 99.6
    10.69 903 EGR On 195.0 99.6
    11.08 903 EGR On 195.0 99.6
    11.48 903 EGR On 205.0 99.6
    11.89 903 EGR On 200.0 99.6
    12.28 903 EGR On 195.0 99.6
    12.67 903 EGR Off 200.0 99.6
    13.06 903 EGR Off 405.0 0.0
    13.45 903 EGR Off 415.0 0.0
    13.84 903 EGR Off 415.0 0.0
    14.24 903 EGR Off 415.0 0.0
    14.63 903 EGR Off 420.0 0.0
    15.02 903 EGR Off 420.0 0.0
    15.41 903 EGR Off 415.0 0.0
    15.82 903 EGR Off 410.0 0.0
    16.22 903 EGR Off 420.0 0.0
    16.63 903 EGR Off 415.0 0.0
    17.05 903 EGR Off 415.0 0.0
    17.47 903 EGR Off 415.0 0.0
    17.88 903 EGR Off 415.0 0.0
    18.30 903 EGR Off 420.0 0.0
    18.74 903 EGR Off 415.0 0.0
    19.19 903 EGR Off 420.0 0.0
    19.70 903 EGR Off 425.0 0.0
    20.20 903 EGR Off 415.0 0.0
    20.65 903 EGR Off 415.0 0.0
    21.08 903 EGR Off 410.0 0.0
    21.50 903 EGR Off 405.0 0.0
    21.89 903 EGR Off 420.0 0.0
    22.28 903 EGR Off 415.0 0.0
    22.67 903 EGR Off 415.0 0.0
    23.06 903 EGR On 420.0 0.0
    23.46 903 EGR On 295.0 99.6
    23.87 903 EGR On 225.0 99.6
    24.27 903 EGR On 225.0 99.6
    24.69 903 EGR On 215.0 99.6
    25.12 903 EGR On 210.0 99.6
    25.52 903 EGR On 205.0 99.6
    25.96 903 EGR On 205.0 99.6
    26.43 903 EGR On 205.0 99.6
    26.89 903 EGR On 200.0 99.6
    27.32 903 EGR On 205.0 99.6
    27.72 903 EGR On 200.0 99.6
    28.13 903 EGR On 200.0 99.6
    28.55 903 EGR On 200.0 99.6
    28.98 903 EGR On 200.0 99.6
    29.42 903 EGR On 195.0 99.6
    29.86 903 EGR On 200.0 99.6
    30.28 903 EGR On 200.0 99.6
    30.67 903 EGR On 200.0 99.6
    31.09 903 EGR On 200.0 99.6
    31.51 882 EGR On 195.0 99.6
    31.92 903 EGR On 195.0 99.6
    32.31 903 EGR On 200.0 99.6
    32.70 903 EGR On 200.0 99.6
    33.09 903 EGR Off 205.0 99.6
    33.48 903 EGR Off 405.0 0.0
    33.88 903 EGR Off 410.0 0.0
    34.29 903 EGR Off 420.0 0.0
    34.69 903 EGR Off 410.0 0.0
    35.12 903 EGR Off 410.0 0.0
    35.52 903 EGR Off 415.0 0.0
    35.93 903 EGR Off 420.0 0.0
    36.35 903 EGR Off 415.0 0.0
    36.79 903 EGR Off 410.0 0.0
    37.22 903 EGR Off 415.0 0.0
    37.66 903 EGR Off 420.0 0.0
    38.06 903 EGR Off 410.0 0.0
    38.47 903 EGR Off 415.0 0.0
    38.89 903 EGR Off 415.0 0.0
    39.30 903 EGR Off 415.0 0.0
    39.70 903 EGR Off 415.0 0.0
    40.11 903 EGR Off 420.0 0.0
    40.50 903 EGR Off 420.0 0.0
    40.89 903 EGR Off 410.0 0.0
    41.29 903 EGR Off 410.0 0.0
    41.70 903 EGR Off 420.0 0.0
    42.11 903 EGR Off 410.0 0.0
    42.53 903 EGR Off 420.0 0.0
    42.93 903 EGR Off 415.0 0.0
    43.34 903 EGR On 405.0 0.0
    43.76 903 EGR On 295.0 99.6
    44.18 903 EGR On 220.0 99.6
    44.58 903 EGR On 220.0 99.6
    44.97 903 EGR On 210.0 99.6
    45.38 903 EGR On 215.0 99.6
    45.79 903 EGR On 210.0 99.6
    46.19 903 EGR On 200.0 99.6
    46.61 903 EGR On 205.0 99.6
    47.04 903 EGR On 205.0 99.6
    47.44 903 EGR On 200.0 99.6
    47.86 903 EGR On 205.0 99.6
    48.30 903 EGR On 205.0 99.6
    48.77 903 EGR On 200.0 99.6
    49.27 903 EGR On 200.0 99.6
    49.75 903 EGR On 200.0 99.6
    50.17 903 EGR On 200.0 99.6
    50.58 903 EGR On 200.0 99.6
    50.98 903 EGR On 200.0 99.6
    51.39 903 EGR On 205.0 99.6
    51.78 903 EGR On 205.0 99.6
    52.17 903 EGR On 200.0 99.6
    52.56 903 EGR On 200.0 99.6
    52.95 903 EGR On 200.0 99.6

    LOG-01-004-xxx-xxxstatyczny

    Saturday 23 July 2011 17:34:35
    038 906 018 GN 1.9l R4 EDC 0000SG 2163

    Group A: '004
    Engine speed Specified start Actual start Cold Start Valve
    TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 3-70
    MARKER STAMP /min °BTDC %
    0.01 903 Late 5.1 2.8
    0.40 903 Late 5.3 2.8
    0.81 903 Late 5.3 2.8
    1.20 903 Late 5.3 2.8
    1.59 903 Late 5.3 2.8
    1.98 903 Late 5.3 2.8
    2.37 903 Late 5.3 2.8
    2.76 903 Late 5.3 2.8
    3.15 903 Late 5.3 2.8
    3.56 903 Late 5.1 2.8
    3.96 903 Late 5.1 2.8
    4.38 903 Late 5.1 2.8
    4.80 903 Late 5.3 2.8
    5.21 903 Late 5.1 2.8
    5.60 903 Early 5.1 2.8
    5.99 903 Early 5.5 48.6
    6.39 903 Early 5.5 60.2
    6.80 903 Early 6.4 60.6
    7.22 903 Early 7.0 60.6
    7.64 903 Early 7.0 63.8
    8.05 903 Early 7.3 63.0
    8.48 903 Early 7.5 60.6
    8.89 903 Early 7.9 61.4
    9.33 903 Early 7.9 62.2
    9.83 903 Early 7.9 63.0
    10.28 903 Early 7.7 63.4
    10.70 903 Early 7.7 64.9
    11.09 903 Early 7.9 63.0
    11.48 903 Early 7.9 63.0
    11.87 903 Early 8.1 62.2
    12.26 903 Early 7.9 63.0
    12.65 903 Early 8.1 62.2
    13.04 903 Early 7.9 63.8
    13.43 903 Early 7.9 64.1
    13.85 903 Early 7.7 64.9
    14.26 903 Early 7.7 64.9
    14.66 903 Early 7.5 67.7
    15.07 903 Early 7.3 67.7
    15.49 903 Early 7.7 66.9
    15.91 903 Late 7.7 65.7
    16.32 903 Late 5.3 42.6
    16.72 903 Late 5.1 37.5
    17.11 903 Late 5.1 30.7
    17.60 903 Late 5.1 27.1
    18.08 903 Late 5.3 18.7
    18.50 903 Late 5.1 10.0
    18.91 903 Late 4.8 8.0
    19.31 903 Late 5.1 5.6
    19.72 903 Late 5.1 3.2
    20.14 903 Late 5.3 2.8
    20.56 903 Late 5.1 2.8
    20.95 903 Late 5.1 2.8
    21.35 903 Late 5.1 2.8
    21.78 903 Late 5.1 2.8
    22.17 903 Late 5.1 2.8
    22.56 903 Late 5.3 2.8
    22.95 903 Late 5.3 2.8
    23.34 903 Late 5.3 2.8
    23.73 903 Late 5.3 2.8
    24.12 903 Late 5.3 2.8
    24.51 903 Late 5.5 2.8
    24.90 903 Late 5.3 2.8
    25.29 903 Late 5.1 2.8
    25.69 903 Late 5.1 2.8
    26.10 903 Early 5.3 2.8
    26.50 903 Early 5.7 51.4
    26.94 903 Early 5.3 61.8
    27.34 903 Early 5.5 66.1
    27.75 903 Early 6.6 59.8
    28.17 903 Early 7.3 67.7
    28.61 903 Early 7.3 65.7
    29.01 903 Early 7.5 65.3
    29.42 903 Early 7.5 62.6
    29.84 903 Early 7.7 62.2
    30.23 903 Early 7.7 63.4
    30.62 903 Early 7.7 64.9
    31.01 903 Early 7.7 62.2
    31.40 903 Early 7.9 62.6
    31.79 903 Early 7.9 64.1
    32.18 903 Early 7.7 66.1
    32.59 903 Early 7.9 64.9
    33.01 903 Early 7.7 63.0
    33.41 903 Early 7.9 66.1
    33.82 903 Early 7.7 68.1
    34.22 903 Early 7.7 67.7
    34.65 903 Early 7.9 64.5
    35.07 903 Early 7.9 63.0
    35.47 903 Early 7.7 65.7
    35.92 903 Early 7.5 66.9
    36.39 903 Late 7.5 64.5
    36.86 903 Late 5.3 43.4
    37.28 903 Late 5.5 32.3
    37.69 903 Late 5.3 27.9
    38.09 903 Late 5.3 22.3
    38.51 903 Late 5.3 15.1
    38.97 903 Late 5.3 10.8
    39.42 903 Late 5.3 7.2
    39.93 903 Late 5.5 2.8
    40.37 903 Late 5.3 2.8
    40.79 903 Late 5.3 2.8
    41.21 903 Late 5.5 2.8
    41.62 903 Late 5.3 2.8
    42.03 903 Late 5.5 2.8
    42.42 903 Late 5.3 2.8
    42.81 903 Late 5.3 2.8
    43.19 903 Late 5.1 2.8
    43.59 903 Late 5.1 3.2
    43.99 903 Late 5.1 2.8
    44.40 903 Late 5.1 2.8
    44.82 903 Late 5.1 2.8
    45.24 903 Late 5.1 2.8
    45.64 903 Late 5.3 2.8
    46.05 903 Late 5.1 2.8
    46.50 903 Early 5.1 2.8
    46.92 903 Early 5.3 52.2
    47.36 903 Early 5.3 62.2
    47.86 903 Early 5.5 75.7
    48.27 903 Early 6.8 66.5
    48.69 903 Early 7.3 64.9
    49.11 903 Early 7.3 65.3
    49.50 903 Early 7.5 65.3
    49.89 903 Early 7.3 65.7
    50.29 903 Early 7.5 65.3
    50.70 903 Early 7.5 65.7
    51.10 903 Early 7.5 66.9
    51.51 903 Early 7.7 65.7
    51.90 903 Early 7.9 64.1
    52.29 903 Early 8.1 63.4
    52.68 903 Early 7.9 64.1
    53.07 903 Early 7.9 64.1
    53.46 903 Early 8.4 64.9
    53.85 903 Early 8.1 65.3

    LOG-01-011-xxx-xxxstatyczny

    Saturday 23 July 2011 17:35:52
    038 906 018 GN 1.9l R4 EDC 0000SG 2163

    Group A: '011
    Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle
    TIME ? ? Regulator valve?
    MARKER STAMP /min mbar %
    0.01 903 ON 989.4 99.6
    0.41 903 ON 989.4 0.0
    0.82 903 ON 989.4 0.0
    1.23 903 ON 999.6 0.0
    1.63 903 ON 1009.8 0.0
    2.04 903 ON 1009.8 0.0
    2.46 903 ON 1009.8 0.0
    2.85 903 ON 1020.0 0.0
    3.24 903 ON 1020.0 0.0
    3.65 903 ON 1020.0 0.0
    4.04 903 ON 1020.0 0.0
    4.46 903 ON 1020.0 0.0
    4.86 903 ON 1020.0 0.0
    5.27 903 ON 1020.0 0.0
    5.69 903 ON 1020.0 0.0
    6.11 903 ON 1020.0 0.0
    6.52 903 ON 1020.0 0.0
    6.91 903 ON 1020.0 0.0
    7.31 903 ON 1020.0 0.0
    7.72 903 ON 1020.0 0.0
    8.12 903 ON 1020.0 0.0
    8.54 903 ON 1020.0 0.0
    8.97 903 ON 1020.0 0.0
    9.37 903 ON 1020.0 0.0
    9.79 903 ON 1020.0 0.0
    10.21 903 OFF 1020.0 0.0
    10.68 903 OFF 1009.8 99.6
    11.15 903 OFF 999.6 99.6
    11.66 903 OFF 989.4 99.6
    12.16 903 OFF 989.4 99.6
    12.55 903 OFF 989.4 99.6
    12.94 903 OFF 989.4 99.6
    13.33 903 OFF 989.4 99.6
    13.72 903 OFF 989.4 99.6
    14.11 903 OFF 989.4 99.6
    14.50 903 OFF 989.4 99.6
    14.91 903 OFF 989.4 99.6
    15.33 903 OFF 989.4 99.6
    15.75 903 OFF 989.4 99.6
    16.16 903 OFF 989.4 99.6
    16.58 903 OFF 989.4 99.6
    17.00 903 OFF 989.4 99.6
    17.41 903 OFF 989.4 99.6
    17.84 903 OFF 989.4 99.6
    18.29 903 OFF 989.4 99.6
    18.68 903 OFF 989.4 99.6
    19.07 903 OFF 989.4 99.6
    19.48 903 OFF 989.4 99.6
    19.90 903 OFF 989.4 99.6
    20.34 903 ON 989.4 99.6
    20.79 903 ON 989.4 0.0
    21.21 903 ON 999.6 0.0
    21.63 903 ON 999.6 0.0
    22.06 903 ON 1009.8 0.0
    22.46 903 ON 1009.8 0.0
    22.87 903 ON 1009.8 0.0
    23.29 903 ON 1009.8 0.0
    23.71 903 ON 1020.0 0.0
    24.11 903 ON 1020.0 0.0
    24.53 903 ON 1020.0 0.0
    24.92 903 ON 1020.0 0.0
    25.31 903 ON 1020.0 0.0
    25.72 903 ON 1020.0 0.0
    26.11 903 ON 1020.0 0.0
    26.53 903 ON 1020.0 0.0
    26.94 903 ON 1020.0 0.0
    27.34 903 ON 1020.0 0.0
    27.75 903 ON 1020.0 0.0
    28.17 903 ON 1020.0 0.0
    28.59 903 ON 1020.0 0.0
    29.00 903 ON 1020.0 0.0
    29.42 903 ON 1020.0 0.0
    29.85 903 ON 1020.0 0.0
    30.28 903 ON 1020.0 0.0
    30.70 903 OFF 1020.0 0.0
    31.12 903 OFF 1009.8 99.6
    31.52 903 OFF 999.6 99.6
    31.93 903 OFF 999.6 99.6
    32.35 903 OFF 989.4 99.6
    32.74 903 OFF 989.4 99.6
    33.16 903 OFF 989.4 99.6
    33.55 903 OFF 989.4 99.6
    33.94 903 OFF 989.4 99.6
    34.35 903 OFF 989.4 99.6
    34.75 903 OFF 989.4 99.6
    35.16 903 OFF 989.4 99.6
    35.58 903 OFF 989.4 99.6
    36.00 903 OFF 989.4 99.6
    36.41 903 OFF 989.4 99.6
    36.84 903 OFF 989.4 99.6
    37.26 903 OFF 989.4 99.6
    37.67 903 OFF 989.4 99.6
    38.08 903 OFF 989.4 99.6
    38.50 903 OFF 989.4 99.6
    38.92 903 OFF 989.4 99.6
    39.32 903 OFF 989.4 99.6
    39.74 903 OFF 979.2 99.6
    40.18 903 OFF 979.2 99.6
    40.63 903 OFF 989.4 99.6
    41.12 903 ON 989.4 99.6
    41.57 903 ON 989.4 0.0
    41.96 903 ON 999.6 0.0
    42.35 903 ON 999.6 0.0
    42.74 903 ON 1009.8 0.0
    43.13 903 ON 1009.8 0.0
    43.52 903 ON 1009.8 0.0
    43.91 903 ON 1009.8 0.0
    44.30 903 ON 1020.0 0.0
    44.69 903 ON 1020.0 0.0
    45.11 903 ON 1020.0 0.0
    45.53 903 ON 1020.0 0.0
    45.94 903 ON 1020.0 0.0
    46.34 903 ON 1020.0 0.0
    46.77 903 ON 1020.0 0.0
    47.18 903 ON 1020.0 0.0
    47.59 903 ON 1020.0 0.0
    48.04 903 ON 1020.0 0.0
    48.56 903 ON 1020.0 0.0
    48.96 903 ON 1020.0 0.0
    49.39 903 ON 1020.0 0.0
    49.79 903 ON 1020.0 0.0
    50.20 903 ON 1020.0 0.0
    50.60 903 ON 1020.0 0.0
    51.02 903 ON 1020.0 0.0
    51.44 903 OFF 1020.0 0.0
    51.85 903 OFF 1009.8 99.6

    LOG-01-000-xxx-xxxdynamiczne

    Saturday 23 July 2011 17:13:52
    038 906 018 GN 1.9l R4 EDC 0000SG 2163

    Group A: '000

    TIME
    MARKER STAMP
    0.01 69 99 197 130 109 201 66 135 118 136
    0.34 71 125 255 135 111 201 66 135 118 141
    0.69 72 131 255 136 113 201 66 135 118 149
    1.03 74 133 255 138 116 201 66 135 118 152
    1.39 77 132 255 141 119 201 66 135 118 155
    1.79 80 139 255 144 122 201 66 135 118 158
    2.14 82 133 255 152 127 201 66 135 118 166
    2.51 85 130 255 158 132 201 66 135 118 173
    2.87 88 123 255 168 138 201 66 135 118 182
    3.23 91 127 255 186 146 201 65 135 118 202
    3.60 95 120 255 199 158 201 65 135 118 215
    3.98 99 101 255 206 172 201 65 135 118 234
    4.34 103 107 255 210 184 201 65 135 118 247
    4.71 107 109 255 210 189 201 65 135 118 249
    5.08 111 111 255 209 190 201 65 135 118 244
    5.46 115 116 255 208 188 201 65 135 118 240
    5.85 120 121 255 207 187 201 65 135 118 237
    6.22 124 124 255 206 187 201 65 135 118 234
    6.60 128 139 255 206 186 201 65 135 118 233
    6.96 132 148 255 204 184 201 65 135 118 225
    7.30 135 152 255 201 182 201 65 135 118 221
    7.64 139 146 255 201 182 201 65 134 118 220
    7.98 143 180 255 200 183 201 65 134 118 218
    8.33 146 159 255 199 185 201 65 134 118 222
    8.67 149 164 255 201 188 201 65 134 118 225
    9.01 153 184 255 201 191 201 65 134 118 226
    9.37 156 169 255 202 195 201 65 134 118 229
    9.72 160 189 255 200 195 201 65 134 118 220
    10.08 163 183 255 197 191 201 65 134 118 218
    10.43 167 197 255 196 190 201 65 134 118 217
    10.79 170 199 255 194 189 201 65 134 118 213
    11.17 173 187 255 187 184 201 65 134 118 203
    11.53 176 212 255 184 179 201 65 133 118 200
    11.92 179 209 255 183 181 201 65 133 118 201
    12.28 182 244 255 184 184 201 65 133 118 204
    12.63 186 236 255 185 188 201 65 133 118 204
    12.99 188 230 255 182 189 201 65 133 118 204
    13.35 191 194 255 181 190 201 65 133 118 202
    13.71 193 237 255 180 190 201 65 132 118 201
    14.09 196 202 255 179 190 201 65 132 118 201
    14.44 199 221 255 177 190 201 65 132 118 199
    14.80 201 230 255 174 189 201 65 132 118 196
    15.16 204 232 255 166 187 201 65 131 119 192
    15.52 205 225 255 148 182 201 65 131 119 183
    15.90 207 226 255 135 176 201 65 131 119 175
    16.27 209 255 255 131 173 201 65 130 119 172
    16.65 210 230 255 130 174 201 65 130 119 173
    16.99 211 255 255 130 176 202 65 129 119 172

    LOG-01-001-xxx-xxxdynamiczne

    Saturday 23 July 2011 17:15:45
    038 906 018 GN 1.9l R4 EDC 0000SG 2163

    Group A: '001
    Engine speed Injection Quantity Mod. Piston Displ. Coolant Temp.
    TIME 861-945 09-mar 1.35-2.10 80-110
    MARKER STAMP /min mg/R V °C
    0.01 1407 26.4 2.500 89.1
    0.44 1470 26.6 2.540 89.1
    0.87 1533 27.2 2.560 89.1
    1.28 1575 27.2 2.560 89.1
    1.70 1638 27.8 2.620 89.1
    2.12 1680 29.2 2.620 89.1
    2.54 1764 30.8 2.680 89.1
    2.93 1827 31.8 2.800 89.1
    3.34 1911 35.2 2.940 89.1
    3.74 1974 39.0 3.120 89.1
    4.13 2079 41.0 3.180 89.1
    4.54 2163 42.0 3.280 89.1
    4.94 2247 42.0 3.360 89.1
    5.33 2352 41.8 3.380 89.1
    5.72 2436 41.6 3.400 89.1
    6.11 2541 41.4 3.460 89.1
    6.50 2625 41.2 3.560 89.1
    6.92 2709 40.6 3.500 89.1
    7.32 2793 39.2 3.500 89.1
    7.72 2877 38.8 3.560 89.1
    8.14 2961 38.8 3.540 89.1
    8.55 3066 39.2 3.600 89.1
    8.95 3150 40.0 3.700 89.1
    9.37 3234 40.4 3.700 89.1
    9.78 3318 40.4 3.800 89.1
    10.18 3423 40.2 3.840 89.1
    10.59 3486 40.0 3.800 89.1
    11.00 3570 39.0 3.800 89.1
    11.39 3654 37.2 3.680 89.1
    11.78 3717 36.4 3.700 89.1
    12.17 3780 36.6 3.740 89.1
    12.56 3843 36.8 3.740 89.1
    12.98 3906 36.6 3.720 89.1
    13.40 3990 36.6 3.800 89.1
    13.81 4053 36.0 3.780 89.1
    14.21 4116 35.8 3.760 89.1
    14.60 4179 35.4 3.720 89.1
    14.99 4242 34.8 3.700 89.1
    15.38 4284 32.8 3.600 89.1
    15.78 4326 27.8 3.320 89.1
    16.19 4368 26.2 3.180 89.1
    16.60 4389 26.0 3.060 89.1
    17.02 4116 0.0 1.180 89.1

    LOG-01-004-xxx-xxxdynamiczne

    Saturday 23 July 2011 17:16:57
    038 906 018 GN 1.9l R4 EDC 0000SG 2163

    Group A: '004
    Engine speed Specified start Actual start Cold Start Valve
    TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 3-70
    MARKER STAMP /min °BTDC °BTDC %
    0.00 1470 10.1 7.5 67.7
    0.39 1512 9.5 7.5 70.5
    0.78 1575 9.0 7.9 68.1
    1.17 1617 8.8 7.7 66.9
    1.56 1680 8.4 7.9 71.7
    1.98 1743 7.9 7.7 68.5
    2.37 1806 7.3 7.3 66.1
    2.76 1890 6.8 7.3 64.5
    3.15 1953 6.4 5.5 66.5
    3.56 2058 5.9 5.1 70.1
    3.96 2142 6.2 5.9 74.5
    4.37 2226 6.4 5.9 83.3
    4.77 2331 6.6 5.5 78.9
    5.19 2436 6.8 6.4 78.9
    5.60 2520 7.0 7.0 76.9
    6.00 2604 7.7 7.0 84.5
    6.41 2709 8.4 9.2 76.9
    6.87 2793 8.8 9.7 83.7
    7.33 2898 9.2 9.7 76.1
    7.78 2982 9.7 9.7 78.5
    8.24 3087 10.3 12.3 86.1
    8.66 3171 11.0 9.9 87.3
    9.06 3276 11.7 11.7 84.9
    9.47 3360 12.1 11.4 95.2
    9.87 3444 12.5 13.0 84.1
    10.28 3528 12.8 13.0 85.3
    10.67 3612 13.2 13.2 85.7
    11.06 3675 13.4 13.4 96.4
    11.47 3759 13.9 14.7 96.4
    11.87 3822 14.1 14.7 96.4
    12.29 3885 14.5 14.1 84.1
    12.70 3948 15.0 14.7 86.5
    13.10 4032 15.2 15.2 87.7
    13.51 4095 15.2 16.1 80.1
    13.93 4158 15.2 14.3 90.0
    14.37 4221 15.2 15.6 80.5
    14.82 4284 15.2 14.3 84.9
    15.23 4326 15.2 14.5 85.3
    15.63 4347 15.2 15.0 77.7
    16.04 4389 15.2 15.8 84.1
    16.46 4431 15.2 16.7 81.3

    LOG-01-011-xxx-xxxdynamiczne

    Saturday 23 July 2011 17:18:18
    038 906 018 GN 1.9l R4 EDC 0000SG 2163

    Group A: '011
    Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle
    TIME ? ? Regulator valve?
    MARKER STAMP /min mbar mbar %
    0.00 1407 1693.2 1142.4 25.1
    0.39 1449 1713.6 1162.8 24.7
    0.81 1533 1754.4 1193.4 25.1
    1.22 1575 1774.8 1224.0 24.7
    1.62 1638 1805.4 1275.0 25.5
    2.03 1722 1836.0 1326.0 25.1
    2.45 1806 1876.8 1397.4 24.7
    2.87 1890 1927.8 1519.8 25.9
    3.26 1953 1948.2 1662.6 41.0
    3.67 2058 1948.2 1805.4 50.2
    4.10 2163 1948.2 1958.4 57.8
    4.59 2268 1948.2 2029.8 60.6
    5.01 2373 1948.2 2009.4 61.0
    5.41 2478 1948.2 1948.2 58.6
    5.82 2562 1948.2 1897.2 57.0
    6.24 2667 1948.2 1856.4 54.6
    6.64 2751 1948.2 1795.2 51.0
    7.05 2835 1948.2 1764.6 48.2
    7.46 2919 1948.2 1785.0 47.0
    7.88 3003 1948.2 1825.8 47.4
    8.28 3087 1948.2 1876.8 49.8
    8.72 3192 1948.2 1958.4 53.0
    9.13 3276 1948.2 2009.4 55.4
    9.55 3360 1948.2 2019.6 57.4
    9.97 3444 1948.2 1989.0 57.4
    10.37 3528 1948.2 1958.4 57.0
    10.80 3612 1948.2 1907.4 53.4
    11.23 3696 1948.2 1846.2 51.4
    11.67 3780 1948.2 1876.8 51.8
    12.09 3843 1948.2 1907.4 53.0
    12.48 3906 1948.2 1927.8 53.8
    12.88 3969 1948.2 1938.0 54.2
    13.29 4032 1938.0 1948.2 53.8
    13.70 4095 1938.0 1938.0 55.0
    14.12 4158 1927.8 1938.0 55.4
    14.54 4221 1917.6 1927.8 56.2
    14.95 4284 1907.4 1917.6 55.8
    15.33 4305 1887.0 1887.0 55.8
    15.72 4347 1876.8 1815.6 52.6
    16.13 4368 1866.6 1764.6 51.0
    16.54 4410 1846.2 1774.8 51.0

    dysponuję jeszcze logami:
    LOG-01-003-008-011dynamiczne
    LOG-01-003-010-xxxdynamiczne
    LOG-01-003-011-xxxdynamiczne
    LOG-01-008-011-xxxdynamiczne
    jak będzie potrzeba to załączę je do tematu.

    Komentarz

    • gregorianin
      Ambiente
      • 2008
      • 215
      • Octavia II (1Z3)
      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      ad 1) poczytaj o problemach z odpalaniem na ciepło, do przeglądnięcia akumulator, połączenia elektryczne i rozrusznik lub taniej - przeróbka map startowych ale nie byle gdzie bo źle zrobione spowodują uszkodzenie koła DMF

      ad 2) na pierwszy ogień do sprawdzenia 109-tka

      ad 3) turbo powoli wstaje

      załącz logi dynamiczne kanału 003 oraz statyczne ale w trybie BS 000

      pozdrawiam
      www.DURASOFT.pl

      -Hamownia podwoziowa
      -Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
      -Diagnostyka
      -Filtry FAP/DPF

      Komentarz

      • Tireknie
        Classic
        • 2011
        • 12

        #4
        1. Aku ma 1,5 roku BOSCH SILVER S5 74Ah 750A, na innym też nowym (firma krzak) też się tak samo zachowywał. Przewody przejrzę a co do map mam pytanie - czy zwiększenie dawki rozruchowej paliwa coś da i czy mogę sam to wykonać VAGiem?
        2. Sprawdzać, czy może od razu wymienić na nową - jakie są tego koszty?
        3. Załączone logi statyczne wykonywane były właśnie w grupie BS, jednakże mam takie wykonywane w tym samym miejscu co statyczne (nie BS) - wklejam poniżej:

        LOG-01-000-003-004 statyczne

        Saturday 23 July 2011 16:57:31
        038 906 018 GN 1.9l R4 EDC 0000SG 2163

        Group A: '000 Group B: '003 Group C: '004
        Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle Engine speed Specified start Actual start Cold Start Valve
        TIME TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 3-70
        MARKER STAMP STAMP /min mg/R mg/R % STAMP /min °BTDC °BTDC %
        0.75 43 105 0 28 98 201 90 157 112 133 0.00 903 280.0 440.0 4.8 0.41 903 1.3 5.5 2.8
        1.95 43 107 0 28 98 201 90 157 112 132 1.17 903 280.0 440.0 4.8 1.59 903 1.3 5.5 2.8
        3.18 43 105 0 28 98 201 90 157 111 134 2.39 903 285.0 430.0 4.8 2.81 903 1.3 5.3 2.8
        4.40 43 105 0 28 98 201 90 157 111 133 3.60 903 280.0 435.0 4.8 4.06 903 1.3 5.3 2.8
        5.57 43 104 0 28 98 201 90 157 111 131 4.80 903 280.0 440.0 4.8 5.21 903 1.3 5.3 2.8
        6.82 43 103 0 28 98 201 90 157 111 131 6.02 903 280.0 430.0 4.8 6.44 903 1.3 5.1 2.8
        8.02 43 104 0 28 98 201 90 156 111 131 7.24 903 280.0 430.0 4.8 7.66 903 1.3 5.1 2.8
        9.24 43 104 0 28 98 201 90 156 111 134 8.45 903 280.0 440.0 4.8 8.86 903 1.3 5.5 2.8
        10.42 43 107 0 28 98 201 90 157 111 135 9.66 903 280.0 435.0 4.8 10.08 903 1.3 5.5 2.8
        11.59 43 103 0 28 98 201 90 157 111 132 10.83 903 285.0 435.0 4.8 11.25 903 1.3 5.3 2.8
        12.75 43 100 0 28 98 201 90 157 111 131 12.00 903 280.0 435.0 4.8 12.40 903 1.3 5.1 2.8
        13.95 43 105 0 28 98 201 89 157 111 132 13.17 903 280.0 435.0 4.8 13.59 903 1.3 5.3 2.8
        15.16 43 107 0 28 98 201 89 157 111 129 14.37 903 280.0 435.0 4.8 14.79 903 1.3 5.3 2.8
        16.46 43 106 0 28 97 201 89 157 111 131 15.58 903 280.0 435.0 4.8 16.04 903 1.3 5.3 2.8
        17.80 43 103 0 27 98 201 89 157 111 131 16.99 903 280.0 440.0 4.8 17.44 903 1.3 5.1 2.8
        19.00 43 106 0 28 98 201 89 157 111 133 18.24 903 280.0 430.0 4.8 18.66 903 1.3 5.3 2.8
        20.17 43 104 0 28 98 201 89 157 111 133 19.41 903 280.0 440.0 4.8 19.81 903 1.3 5.5 2.8
        21.34 43 101 0 28 98 201 89 157 111 133 20.58 903 280.0 435.0 4.8 21.00 903 1.3 5.1 2.8
        22.48 43 105 0 28 97 201 89 156 111 132 21.73 903 280.0 435.0 4.8 22.14 903 1.3 5.3 2.8
        23.63 43 107 0 28 98 201 89 157 111 132 22.89 903 280.0 445.0 4.8 23.29 903 1.3 5.5 2.8
        24.83 43 106 0 28 98 201 89 157 111 130 24.06 903 280.0 440.0 4.8 24.48 903 1.3 5.3 2.8
        26.05 43 104 0 28 98 201 89 156 111 132 25.26 903 285.0 440.0 4.8 25.68 903 1.3 5.5 2.8
        27.33 43 102 0 28 98 201 89 157 111 130 26.50 903 280.0 435.0 4.8 26.94 903 1.3 5.1 2.8
        28.67 43 104 0 28 98 201 89 156 111 132 27.83 903 280.0 435.0 4.8 28.30 903 1.3 5.3 2.8
        29.87 43 102 0 28 98 201 89 157 111 132 29.11 903 280.0 440.0 4.8 29.53 903 1.3 5.5 2.8
        31.06 43 104 0 28 98 201 89 157 111 130 30.28 903 285.0 430.0 4.8 30.70 903 1.3 5.1 2.8
        32.28 43 102 0 27 98 201 89 157 111 132 31.48 903 280.0 425.0 4.8 31.90 903 1.3 5.1 2.8
        33.52 43 106 0 28 98 201 89 156 111 131 32.70 903 280.0 440.0 4.8 33.13 903 1.3 5.3 2.8
        34.76 43 106 0 28 98 201 89 157 111 133 33.95 903 280.0 425.0 4.8 34.41 903 1.3 5.3 2.8
        35.93 43 104 0 28 98 201 89 156 111 130 35.16 903 280.0 440.0 4.8 35.57 903 1.3 5.5 2.8
        37.15 43 104 0 28 98 201 89 156 111 131 36.35 903 280.0 435.0 4.8 36.77 903 1.3 5.3 2.8
        38.31 43 103 0 27 97 201 89 157 111 131 37.55 903 280.0 445.0 4.8 37.97 903 1.3 5.1 2.8
        39.53 43 103 0 27 98 201 88 157 111 131 38.75 903 280.0 440.0 4.8 39.17 903 1.3 5.3 2.8
        40.75 43 105 0 28 98 201 88 157 111 130 39.95 903 280.0 435.0 4.8 40.39 903 1.3 5.1 2.8
        41.92 43 106 0 28 98 201 88 156 111 131 41.15 903 280.0 445.0 4.8 41.56 903 1.3 5.3 2.8
        43.12 43 102 0 28 98 201 88 156 111 133 42.34 903 280.0 440.0 4.8 42.76 903 1.3 5.3 2.8
        44.34 43 103 0 28 98 201 88 156 111 134 43.54 903 280.0 430.0 4.8 43.96 903 1.3 5.1 2.8
        45.63 43 103 0 28 98 201 88 156 111 129 44.76 903 280.0 440.0 4.8 45.21 903 1.3 5.3 2.8
        47.03 43 105 0 28 98 201 88 156 111 133 46.14 903 280.0 440.0 4.8 46.66 903 1.3 5.3 2.8
        48.17 43 103 0 28 98 201 88 156 111 132 47.42 903 280.0 440.0 4.8 47.83 903 1.3 5.5 2.8
        49.33 43 103 0 27 98 201 88 156 111 134 48.56 903 280.0 435.0 4.8 48.97 903 1.3 5.1 2.8
        50.53 43 106 0 28 98 201 88 156 111 131 49.75 903 280.0 440.0 4.8 50.17 903 1.3 5.5 2.8
        51.70 43 107 0 27 98 201 88 156 111 133 50.95 903 280.0 435.0 4.8 51.36 903 1.3 5.5 2.8
        52.87 43 103 0 27 97 201 88 156 111 129 52.10 903 280.0 445.0 4.8 52.51 903 1.3 5.3 2.8
        54.05 43 102 0 28 98 201 88 156 111 131 53.27 903 280.0 440.0 4.8 53.70 903 1.3 5.3 2.8
        55.29 43 104 0 28 98 201 88 157 111 132 54.49 903 280.0 430.0 4.8 54.91 903 1.3 5.1 2.8
        56.58 43 106 0 27 98 201 88 156 111 130 55.77 903 280.0 430.0 4.8 56.21 903 1.3 5.3 2.8
        57.75 43 105 0 28 98 201 88 156 111 135 56.99 903 280.0 430.0 4.8 57.39 903 1.3 5.1 2.8
        58.95 43 106 0 28 98 201 88 156 111 131 58.17 903 280.0 445.0 4.8 58.59 903 1.3 5.5 2.8
        60.12 43 103 0 27 98 201 88 156 111 131 59.37 903 280.0 435.0 4.8 59.76 903 1.3 5.1 2.8
        61.32 43 102 0 27 98 201 87 156 111 131 60.54 903 280.0 440.0 4.8 60.97 903 1.3 5.1 2.8
        62.54 43 105 0 28 98 201 87 156 111 133 61.75 903 280.0 435.0 4.8 62.17 903 1.3 5.3 2.8
        63.76 43 104 0 28 98 201 87 156 111 128 62.96 903 280.0 440.0 4.8 63.40 903 1.3 5.3 2.8
        65.11 43 102 0 27 98 201 87 156 111 130 64.23 903 280.0 435.0 4.8 64.72 903 1.3 5.3 2.8
        66.33 43 105 0 28 98 201 87 156 111 130 65.52 903 280.0 435.0 4.8 65.96 903 1.3 5.3 2.8
        67.49 43 104 0 28 98 201 87 156 111 132 66.74 903 280.0 430.0 4.8 67.14 903 1.3 5.5 2.8
        68.67 43 107 0 28 98 201 87 156 111 131 67.89 903 280.0 445.0 4.8 68.31 903 1.3 5.5 2.8
        69.89 43 105 0 28 98 201 87 156 111 132 69.09 903 280.0 435.0 4.8 69.51 903 1.3 5.3 2.8
        71.09 43 101 0 28 98 201 87 156 111 130 70.31 903 280.0 435.0 4.8 70.73 903 1.3 5.1 2.8
        72.29 43 104 0 27 98 201 87 156 111 131 71.51 903 280.0 435.0 4.8 71.93 903 1.3 5.3 2.8
        73.51 43 107 0 28 98 201 87 156 111 131 72.71 903 280.0 445.0 4.8 73.13 903 1.3 5.3 2.8
        74.76 43 105 0 27 98 201 87 156 111 130 73.93 903 280.0 435.0 4.8 74.38 903 1.3 5.3 2.8
        76.11 43 104 0 27 98 201 87 156 111 131 75.27 903 280.0 435.0 4.8 75.72 903 1.3 5.3 2.8
        77.40 43 106 0 27 98 201 87 156 111 132 76.61 903 280.0 435.0 4.8 77.05 903 1.3 5.3 2.8
        78.56 43 105 0 27 98 201 87 156 111 131 77.80 903 280.0 425.0 4.8 78.20 903 1.3 5.3 2.8
        79.78 43 105 0 28 98 201 87 156 111 131 78.98 903 285.0 440.0 4.8 79.42 903 1.3 5.5 2.8

        LOG-01-003-010-xxxdynamiczne - mam tylko w połączeniu z innymi blokami - czy tak może być?

        Saturday 23 July 2011 17:20:57
        038 906 018 GN 1.9l R4 EDC 0000SG 2163

        Group A: '003 Group B: '010
        Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle Mass Air Flow Barometric Pressure Manifold Pressure Throttle
        TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 TIME ?
        MARKER STAMP /min mg/R mg/R % STAMP mg/R mbar mbar %
        0.42 1533 850.0 490.0 4.8 0.00 475.0 999.6 1132.2 100.0
        1.29 1659 850.0 530.0 4.8 0.87 505.0 999.6 1203.6 100.0
        2.18 1785 850.0 595.0 4.8 1.73 550.0 999.6 1315.8 100.0
        3.09 1974 850.0 750.0 4.8 2.65 650.0 999.6 1499.4 100.0
        3.92 2184 850.0 845.0 4.8 3.51 800.0 999.6 1836.0 100.0
        4.76 2373 850.0 865.0 4.8 4.34 865.0 999.6 2050.2 100.0
        5.65 2583 850.0 790.0 4.8 5.19 840.0 999.6 2060.4 100.0
        6.58 2772 850.0 680.0 4.8 6.10 730.0 999.6 1876.8 100.0
        7.49 2982 850.0 680.0 4.8 7.07 665.0 999.6 1693.2 100.0
        8.31 3150 850.0 715.0 4.8 7.91 695.0 999.6 1805.4 100.0
        9.11 3339 850.0 725.0 4.8 8.72 715.0 999.6 1897.2 100.0
        9.94 3486 850.0 735.0 4.8 9.52 730.0 999.6 1968.6 100.0
        10.79 3675 850.0 660.0 4.8 10.36 710.0 999.6 1968.6 100.0
        11.65 3801 850.0 680.0 4.8 11.22 665.0 999.6 1836.0 100.0
        12.50 3948 850.0 680.0 4.8 12.07 680.0 999.6 1917.6 100.0
        13.40 4074 850.0 670.0 4.8 12.93 670.0 999.6 1927.8 100.0
        14.32 4221 850.0 645.0 4.8 13.90 655.0 999.6 1938.0 100.0
        15.16 4326 850.0 590.0 4.8 14.74 620.0 999.6 1897.2 100.0
        16.02 4389 850.0 575.0 4.8 15.60 570.0 999.6 1774.8 100.0

        Komentarz

        • german81
          L&K
          • 2010
          • 1414
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          #5
          po piewsz kolego co do problemu z paleniem i brakiem mocy zacznij od ustawienia poczatku wtrysku na wartos w okolocy 50 bo uciebie jest ponad 100 nastepnie mycie lub wymiana przepływki bo cos mało widzi przepływu .jeszcze odzcytaj wartosc w 1 bloku 2 pozycia na rozgrzanym silniku i podaj
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz

          • Tireknie
            Classic
            • 2011
            • 12

            #6
            Co do ustawienia kąta wtrysku to co powiecie na firmę:
            http://diesel-tuning.pl/cennik.php - koszt około 80 zł
            A może polecacie jakiś dobry zakład w kujawsko-pomorskim, pomorskim?

            Logi statyczne bloku 001 w grupie MB poniżej:

            LOG-01-001-xxx-xxx w MB08 statyczne

            Monday 25 July 2011 19:25:01
            038 906 018 GN 1.9l R4 EDC 0000SG 2163

            Group A: '001
            Engine speed Injection Quantity Mod. Piston Displ. Coolant Temp.
            TIME 861-945 09-mar 1.35-2.10 80-110
            MARKER STAMP /min mg/R V °C
            0.00 903 5.2 1.700 84.6
            0.39 903 5.2 1.720 84.6
            0.78 903 5.2 1.660 84.6
            1.16 903 5.2 1.680 84.6
            1.54 903 5.2 1.660 84.6
            1.91 903 5.2 1.640 84.6
            2.26 903 5.2 1.640 84.6
            2.62 903 5.2 1.680 84.6
            2.99 903 5.2 1.660 84.6
            3.37 903 5.2 1.660 84.6
            3.74 903 5.2 1.640 84.6
            4.11 903 5.2 1.680 84.6
            4.47 903 5.4 1.680 84.6
            4.82 903 5.2 1.640 84.6
            5.18 903 5.4 1.700 84.6
            5.53 903 5.2 1.660 84.6
            5.89 903 5.2 1.640 84.6
            6.25 903 5.2 1.640 84.6
            6.62 903 5.2 1.680 84.6
            6.98 903 5.2 1.660 84.6
            7.34 903 5.4 1.660 84.6
            7.70 903 5.2 1.700 84.6
            8.05 903 5.2 1.660 84.6
            8.41 903 5.2 1.640 84.6
            8.77 903 5.2 1.700 84.6
            9.13 903 5.2 1.680 84.6
            9.52 903 5.2 1.640 84.6
            9.91 903 5.2 1.640 84.6
            10.30 903 5.2 1.640 84.6
            10.68 903 5.2 1.640 84.6
            11.06 903 5.2 1.660 84.6
            11.43 903 5.4 1.640 84.6
            11.79 903 5.2 1.700 84.6
            12.15 903 5.2 1.660 84.6
            12.51 903 5.2 1.660 84.6
            12.87 903 5.2 1.680 84.6
            13.24 903 5.2 1.700 84.6
            13.59 903 5.2 1.640 84.6
            13.95 903 5.2 1.720 84.6
            14.31 903 5.2 1.660 84.6
            14.67 903 5.2 1.660 84.6
            15.03 903 5.2 1.660 84.6
            15.42 903 5.2 1.740 84.6
            15.80 903 5.2 1.660 84.6
            16.20 903 5.2 1.660 84.6
            16.59 903 5.2 1.680 84.6
            16.97 903 5.2 1.660 84.6
            17.37 903 5.2 1.660 84.6
            17.76 903 5.2 1.640 84.6
            18.12 903 5.2 1.640 84.6
            18.49 903 5.2 1.640 84.6
            18.88 903 5.2 1.700 84.6
            19.27 903 5.2 1.700 84.6
            19.65 903 5.2 1.680 84.6
            20.04 903 5.2 1.700 84.6
            20.42 903 5.2 1.680 84.6
            20.79 903 5.2 1.680 84.6
            21.16 903 5.2 1.640 84.6
            21.52 903 5.2 1.620 84.6
            21.87 903 5.2 1.680 84.6
            22.23 903 5.2 1.700 84.6
            22.59 903 5.2 1.640 85.5
            22.95 903 5.2 1.680 84.6
            23.31 903 5.2 1.640 85.5
            23.67 903 5.2 1.640 84.6
            24.02 903 5.4 1.700 85.5
            24.38 903 5.2 1.640 85.5
            24.74 903 5.2 1.640 85.5
            25.10 903 5.2 1.680 84.6
            25.47 903 5.2 1.680 85.5
            25.82 903 5.2 1.640 85.5
            26.18 903 5.2 1.660 85.5
            26.54 903 5.2 1.680 85.5
            26.90 903 5.2 1.660 85.5
            27.25 903 5.2 1.660 85.5
            27.61 903 5.2 1.660 85.5
            27.97 903 5.2 1.660 85.5
            28.34 903 5.2 1.660 85.5
            28.69 903 5.2 1.660 85.5
            29.05 903 5.2 1.660 85.5
            29.41 903 5.2 1.660 85.5
            29.77 903 5.2 1.680 85.5
            30.13 903 5.2 1.720 85.5
            30.49 903 5.2 1.660 85.5
            30.85 903 5.2 1.660 85.5
            31.20 903 5.4 1.680 85.5
            31.56 903 5.2 1.680 85.5
            31.92 903 5.2 1.640 85.5
            32.28 903 5.2 1.640 85.5
            32.64 903 5.2 1.720 85.5
            33.00 903 5.2 1.700 85.5
            33.36 903 5.2 1.660 85.5
            33.72 903 5.2 1.680 85.5
            34.12 903 5.2 1.660 85.5
            34.51 903 5.2 1.680 85.5
            34.90 903 5.2 1.680 85.5
            35.29 903 5.2 1.680 85.5
            35.69 903 5.2 1.660 85.5
            36.06 903 5.2 1.700 85.5
            36.43 903 5.2 1.680 85.5
            36.82 903 5.2 1.640 85.5
            37.20 903 5.2 1.680 85.5
            37.57 903 5.2 1.680 85.5

            Komentarz

            • german81
              L&K
              • 2010
              • 1414
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
              • BZB 1.8 TSI 160 KM

              #7
              jesli masz jakies pojecie o mechanice i checi to sam ustawisz kat wtrusku jesli nie to kazdy warszta ktury ma vaga jest w stanie to ustawic .a przyczyna cierzkiego palenia jest bardzo niska dawka u ciebie jest 5.2 mg/r a naj lepiej jak jest miedzy 3 a 3.5 mg/r. masz jeszcze logi dynamiczne z bloku 8?a dawke sie zwieksza pesuwajac nastawnik pompy .
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz

              • Tireknie
                Classic
                • 2011
                • 12

                #8
                Poczytam trochę o ustawianiu kąta wtrysku i regulacji dawki to może sam się pobawię, ewentualnie poproszę o pomoc znajomego które też ma zapędy do majsterkowania przy TDI.

                Co do logów to mam dynamiczne z bloku 008 w połączeniu z 011 - czy takie mogą być?

                LOG-01-008-011-xxxdynamiczne

                Saturday 23 July 2011 17:23:55
                038 906 018 GN 1.9l R4 EDC 0000SG 2163

                Group A: '008 Group B: '011
                Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle
                TIME ? ? ? TIME ? ? Regulator valve?
                MARKER STAMP /min mg/R mg/R mg/R STAMP /min mbar mbar %
                0.42 1470 46.0 38.2 26.2 0.00 1407 1693.2 1081.2 25.1
                1.28 1596 45.8 39.0 27.6 0.84 1533 1754.4 1152.6 25.5
                2.10 1701 45.4 39.6 30.0 1.70 1659 1805.4 1234.2 26.3
                2.92 1848 45.2 41.2 33.4 2.51 1764 1856.4 1346.4 25.1
                3.76 2016 44.8 42.0 41.0 3.34 1932 1948.2 1570.8 35.9
                4.59 2226 44.6 42.0 42.6 4.16 2121 1948.2 1897.2 55.0
                5.41 2436 44.4 41.6 41.6 5.01 2331 1948.2 2019.6 61.4
                6.22 2604 44.2 41.2 40.2 5.82 2520 1948.2 1856.4 55.8
                7.02 2793 44.2 41.0 39.4 6.61 2709 1948.2 1774.8 49.4
                7.85 2961 44.0 40.8 40.2 7.42 2877 1948.2 1805.4 47.8
                8.69 3150 43.8 40.6 40.6 8.27 3066 1948.2 1948.2 52.2
                9.55 3360 43.6 40.2 40.0 9.11 3255 1948.2 2019.6 57.4
                10.40 3528 43.4 40.0 37.4 9.97 3444 1948.2 1958.4 57.4
                11.26 3675 43.2 39.6 37.2 10.84 3612 1948.2 1836.0 51.4
                12.12 3822 43.0 39.0 37.2 11.68 3759 1948.2 1897.2 52.6
                12.96 3969 43.0 38.4 36.2 12.54 3906 1948.2 1938.0 53.8
                13.82 4116 42.6 38.4 35.6 13.40 4053 1938.0 1938.0 54.6
                14.84 4263 42.4 37.6 34.6 14.32 4179 1917.6 1948.2 56.2
                15.69 4368 42.2 35.2 26.2 15.30 4326 1887.0 1856.4 54.6
                16.53 4431 42.0 33.2 25.2 16.11 4389 1856.4 1754.4 51.4

                Komentarz

                • gregorianin
                  Ambiente
                  • 2008
                  • 215
                  • Octavia II (1Z3)
                  • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                  #9
                  Początek wtrysku mimo że za wczesny nie spowoduje jeszcze utraty mocy (ewentualnie spadek efektywności dla małych dawek paliwa).
                  W załączonym później kanale 003 widać że przepływomierz ma zaniżone wskazania (w 008 widać że ogranicza dawkę), po czyszczeniu lub wymianie MAF-a turbo też szybciej wstanie.

                  Natomiast co do odpalania, dawkę rozruchową można w niewielkim zakresie zmienić vagiem. Chcąc to uczynić zaloguj się do silnika (login 12233) i w kanale 5 zmień 32768 na max jaki uda się zapisać czyli około ~33200, zapisz, wyjdź i wyłącz zapłon. Ponów próbę odpalania.
                  Dawkę główną (wyliczaną) też można adaptować w kanale 001 - nie ruszaj nastawnika mechanicznie przez stare uszczelki może się potem z pompy lać, poza tym tak minimalne odchyłki tego nie wymagają.
                  www.DURASOFT.pl

                  -Hamownia podwoziowa
                  -Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
                  -Diagnostyka
                  -Filtry FAP/DPF

                  Komentarz

                  • Tireknie
                    Classic
                    • 2011
                    • 12

                    #10
                    Czy zwiększenie dawki rozruchowej VAGiem jest "w miarę bezpieczne"? Chciałbym uniknąć unieruchomienia/uszkodzenia auta pod blokiem. A nie powiem, że nie kusi mnie aby zaraz to zmienić

                    gregorianin - jak się zmienia dawkę główną w kanale 001? - czy to jest ta samo o czym pisał german81 o zwiększeniu dawki na 3-3.5 mg/r - czy to też można zrobić programowo i jest "w miarę bezpieczne"?

                    Co do czyszczenia przepływomierza to postaram się wykonać jak tylko będę u znajomego i spróbujemy też ustawić początkowy kąt wtrysku na około 50.

                    Komentarz

                    • german81
                      L&K
                      • 2010
                      • 1414
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                      • BZB 1.8 TSI 160 KM

                      #11
                      kolego decyzia nalezy do ciebie co zrobisz czy tylko zmienisz adaptacie vagiem czy przestawsz dawke nastawnikiem .zmiana po przez adaptacie jest szybsz ale nie zawsze daje 100% efekt
                      diagnostyka vag 602-614-253

                      Komentarz

                      • spanky
                        Drive
                        • 2008
                        • 79

                        #12
                        jak nie wymienales dawno filtra powietrza to wymien
                        dawke sprobuj zmienic Vag'iem , nastawnika narazie nie ruszaj
                        www.edc-tuning.pl
                        Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
                        https://www.facebook.com/edctuning

                        Komentarz

                        • Adrian
                          Rider
                          S_OCP Member
                          • 2005
                          • 662
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • BKD 2.0 TDI 140 KM

                          #13
                          Zamieszczone przez german81
                          kolego decyzia nalezy do ciebie co zrobisz czy tylko zmienisz adaptacie vagiem czy przestawsz dawke nastawnikiem .zmiana po przez adaptacie jest szybsz ale nie zawsze daje 100% efekt

                          małe OT. Kolego proszę zacznij używać słownika. Masakra :shock:
                          PerfectService by DGW
                          Skoda Octavia 2FL Combi L&K 2.0 TDI BKD+
                          Skoda Octavia 1 Combi 1.9 TDI AHF
                          Skoda Fabia RS 1.9 TDI ASZ+

                          Komentarz

                          • Tireknie
                            Classic
                            • 2011
                            • 12

                            #14
                            Filtr powietrza był wymieniany w marcu tego roku, także jakieś 4 miesiące temu. Chyba nie powinien się jeszcze zabrudzić (przejechałem w tym okresie około 10 000 km - raczej bez piaszczystych bezdroży).

                            Doświadczeni koledzy dajcie mi znać czy jako początkujący użytkownik VAGa dam radę bez problemu zwiększyć sam dawkę rozruchową - chodzi mi bardziej o bezpieczeństwo samochodu a nie obsługę programu??

                            Komentarz

                            • DGW
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2006
                              • 2330

                              #15
                              Tireknie,
                              odnośnie punktu 2 to kiedy i na jaki był wymieniany filtr paliwa?

                              reszta tak jak napisał gregorianin, z tym że "zwiększanie dawki" przez zmianę parametrów z VAG-a lub też przestawianie nastawnika podejrzewam że pomoże jak umarłemu kadzidło. Pierwsze co to elektryka-aku, rozrusznik, masy jeśli to nie pomoże to zmiana mapy rozruchu

                              Zamieszczone przez Tireknie
                              Doświadczeni koledzy dajcie mi znać czy jako początkujący użytkownik VAGa dam radę bez problemu zwiększyć sam dawkę rozruchową - chodzi mi bardziej o bezpieczeństwo samochodu a nie obsługę programu??
                              sam program nie pozwoli Ci popsuć auta jeśli zaś chciałbyś się brać za nastawnik na pompie to tu już możesz narobić sobie kłopotów
                              NFPNorth-West
                              2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                              WARSZTAT www.dsize.pl
                              ->
                              CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                              spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                              Komentarz

                              • gregorianin
                                Ambiente
                                • 2008
                                • 215
                                • Octavia II (1Z3)
                                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                #16
                                Tireknie jak napisał mój przedmówca, zwiększenie vagiem dawki startowej nie dość że jest możliwe w niewielkim zakresie to jeszcze jej wartość nie jest bezpośrednią przyczyną Twoich problemów ale czasem w niewielkich problemach doraźnie pomaga. Podstawa to układ rozruchowy oraz jego zasilanie, doprowadzenie go do takiego stanu aby w ciągu jednej sekundy rozpędzał CIEPŁY silnik do 250rpm/min nieraz jest kosztowne więc ekonomiczniej wychodzi przerobić mapki startowe.

                                no i na koniec - możesz śmiało eksperymentować, nic nie zepsujesz.
                                www.DURASOFT.pl

                                -Hamownia podwoziowa
                                -Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
                                -Diagnostyka
                                -Filtry FAP/DPF

                                Komentarz

                                • DGW
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2006
                                  • 2330

                                  #17
                                  Zamieszczone przez gregorianin
                                  no i na koniec - możesz śmiało eksperymentować, nic nie zepsujesz.
                                  wiesz, nie raz słyszałem że ktoś przesadził i miał problem z urwanym trzpieniem od nastawnika więc jednak można coś popsuć (na forum Mastersa z tego co pamiętam Bogumił wrzucał nawet jakieś fotki) :wink: pomijam już to o czym pisałeś czyli uszczelnienie
                                  NFPNorth-West
                                  2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                  WARSZTAT www.dsize.pl
                                  ->
                                  CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                  spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                  Komentarz

                                  • Tireknie
                                    Classic
                                    • 2011
                                    • 12

                                    #18
                                    dobrygrzeswawa
                                    Filtr paliwa wymieniany był w marcu tego roku i przejechałem jakieś 10k km na nim. Co do firmy to z paragonu sczytałem 107 725 AP. Znajomy kupował raczej nie najgorsze części kiedy mi go wymieniał.
                                    Co do ustawienia kąta wtrysku i dawki paliwa to wstępnie popytałem znajomych i polecili mi mechanika który zajmuje się takimi rzeczami w mojej obecnej okolicy (Kwidzyn). Liczy on sobie jakieś 200 zł za ustawienie tych dwóch rzeczy ale będę musiał trochę poczekać bo koleś jest zawalony robotą.

                                    Mam jeszcze pytanie o przepływomierz - czy po zrobieniu dwóch powyższych rzeczy może się okazać że przepływomierz jest dobry, czy ewidentnie z logów wynika, że już nie domaga?

                                    Komentarz

                                    • gregorianin
                                      Ambiente
                                      • 2008
                                      • 215
                                      • Octavia II (1Z3)
                                      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                                      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                      #19
                                      Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                                      Zamieszczone przez gregorianin
                                      no i na koniec - możesz śmiało eksperymentować, nic nie zepsujesz.
                                      wiesz, nie raz słyszałem że ktoś przesadził i miał problem z urwanym trzpieniem od nastawnika więc jednak można coś popsuć (na forum Mastersa z tego co pamiętam Bogumił wrzucał nawet jakieś fotki) :wink: pomijam już to o czym pisałeś czyli uszczelnienie
                                      Nie można, nie ma takiej możliwości abyś zrobił coś takiego przez zmianę parametrów VAGiem.
                                      www.DURASOFT.pl

                                      -Hamownia podwoziowa
                                      -Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
                                      -Diagnostyka
                                      -Filtry FAP/DPF

                                      Komentarz

                                      • DGW
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2006
                                        • 2330

                                        #20
                                        Zamieszczone przez gregorianin
                                        Nie można, nie ma takiej możliwości abyś zrobił coś takiego przez zmianę parametrów VAGiem.
                                        ale przecież napisałem że VAG-iem nic złego nie zrobi ponieważ sam program mu na to nie pozwoli, chodziło mi o ruszanie nastawnika na pompie :idea: a tu przyznasz chyba że krzywdę można sobie zrobić ? no może bardziej nastawnikowi jak sobie

                                        Zamieszczone przez Tireknie
                                        Mam jeszcze pytanie o przepływomierz - czy po zrobieniu dwóch powyższych rzeczy może się okazać że przepływomierz jest dobry
                                        nie
                                        NFPNorth-West
                                        2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                        WARSZTAT www.dsize.pl
                                        ->
                                        CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                        spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                        Komentarz

                                        • Tireknie
                                          Classic
                                          • 2011
                                          • 12

                                          #21
                                          Postępy w temacie Skody:
                                          Odnośnie wyłączenia się silnika (punkt 2) podczas jazdy dzisiaj mi się problem powtórzył - zauważyłem, że stało się to na bardzo nierównej nawierzchni - samochód podskakiwał na polskich drogach. Prędkość była nieduża - jakieś 20-30km/h. Następnie nie mogłem odpalić auta - rozrusznik kręcił normalnie. Pomogło dopiero jak potraktowałem okolice przekaźników uderzeniem ręką Oczywiście już kupiłem i zmieniłem przekaźnik 109 - mam nadzieje, że pomoże.
                                          Wydaje mi się że przekaźnik mógł też mieć wpływ na to, że nie mogłem nieraz odpalić auta po krótkim postoju - pisałem o tym w punkcie 1.
                                          Dam znać czy wymiana 109 pomogła za jakiś czas.
                                          Odnośnie punktu 3 to jestem umówiony z "pompiarzem" pod koniec przyszłego tygodnia na regulację kąta wtrysku i dawki paliwa. Może też sprawdzi wtedy przepływomierz co jest z nim nie tak.

                                          [ Dodano: Sob 27 Sie, 11 11:36 ]
                                          Witam,
                                          Aby temat był pomocny dla innych w przyszłości mogę napisać już ostateczne podsumowanie:

                                          ad 1
                                          Odnośnie zapalania, że autko musi dwa razy zakręcić to po prostu tak jest i to już mi nie przeszkadza, mechanik stwierdził, że każdy silnik ma swój sposób zapalania i że ten mój nie odbiega od standardu.

                                          W temacie problemu z niemożliwością zapalenia auta po krótkiej jeździe był to na 99,99% przekaźnik 109 - odpowiedzialny za sterowanie pompą wtryskową. Po wymianie 109 już mi się to nie powtórzyło

                                          ad 2
                                          W tym punkcie winny był też przekaźnik 109. Zdarzyło mi się jeszcze raz, że na nierównościach autko zgasło, następnie nie mogłem go odpalić. Po "delikatnym" wstrząśnięciu okolic przekaźników autko od razu zapaliło i od razu jechałem po nowy przekaźnik. Po wymianie spokój i bezstresowa jazda, że auto zgaśnie

                                          ad 3
                                          No mogę już z czystym sumieniem podsumować też ten punkt. Zaprowadziłem autko do "pompiarza" który ustawił kąt wtrysku i dawkę paliwa. Kąt wg mechanika był nieznacznie źle ustawiony, natomiast co do dawki była spora rozbieżność. Dawka została przestawiona z około 5,6 na 3,8.
                                          W końcu cieszy mnie jazda moją Octavką a i spalanie wydaje mi się delikatnie mniejsze.
                                          W noc po odebraniu autka jechałem do Zakopca na długi weekend i autko z 4 dorosłymi osobami + pełen bagażnik spisywało się znakomicie. Sumując kilka godzin w korkach i po przejechaniu łącznie 1200 km autko średnio spaliło 5,3 l / 100 km (80% z klimką) - mam wrażenie, że delikatnie mniej pali - o jakieś 0,2 l na 100 km ale jeszcze to będę sprawdzał.
                                          Od mechanika usłyszałem kilka pochlebnych zdań na temat mojej O1, że na prawdę działa tak jak powinna, szczególnie przyśpieszenie i na koniec powiedział: "żeby wszystkie Octavie były taka jak Pana."

                                          Jakby ktoś szukał sprawdzonego "pompiarza" w okolicach Kwidzyna to mogę takowego polecić.

                                          Dziękuje za pomoc wszystkim, którzy zaangażowali się w mój temat!!
                                          Oczywiście zaraz kliknę odpowiednio "pomógł" dla trafnych podpowiedzi

                                          Komentarz

                                          Pracuję...